21 Ocak 2020 Salı

Antika Eşya Alan Yerler



"Geleneksel Yönetim ve Organizasyon Yapıları" nın ürünü olan standardizasyon, fonksiyonel departman ve dikey hiyerarşik organizasyonlarla çalışanların tüm çabaları sadece işlevlerinin performansı ve yönetimi ile sınırlıdır. Bu nedenle; Tüm sistem için sorumluluk üstlenmek mümkün değildir. Fonksiyonlardan önce ve sonra fonksiyonları görmezden gelmek ve etkilerini görmemek sistemin arızalanmasına neden olur. Tüm bu sorunlar işletmelerde "Süreç Yönetimi" ni gündeme getirdi. Süreçler, belirli girdileri tanımlanabilir, ölçülebilir, tekrarlanabilir ve birbirine bağlı değerler yaratabilecek belirli çıktılara dönüştüren bir grup faaliyettir. Süreç Yönetimi ise, "Süreç Odaklı" firmaların politika ve stratejilerini, sistemlerini ve organizasyon yapılarını düzenleyen ve sürekli değerlendirme, analiz ve geliştirmeyi içeren bir yönetim yaklaşımıdır. Bu anlayışta, ürün / hizmetlerde "kalite, maliyet ve hız" üçgeni dengelenmekte ve süreç tanımları, süreç sahipleri, sorumluluklar ve ekiplerinin spesifik olması, akışın haritalanması ve süreçlerin sürekli iyileştirilmesi ile müşteri memnuniyeti ön plana çıkmaktadır.











 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder